🇺🇸 Dag 3 - Today Nine - eleven, dinsdag 11 september 2018

11 september 2018 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen om 8:00 uur wakker gemaakt door Dennis, die al een uurtje wakker was.
Hoewel we pas vannacht om 01:00 uur gingen slapen. Hij had z’n tijd goed besteed door her reisverhaal van gisteren af te maken.
Eerst beneden ontbijten, het was er nu drukker dan gistermorgen. Toen waren we bijna alleen in de ontbijtzaal.
Na ons Amerikaans ontbijt met bagels met creamcheese en een wafel.

Wafel ontbijt 11-9
Tv’s brachten deze morgen geen orkaannieuws van Florence, maar vandaag is het 11 september, 17 jaar geleden vlogen oa 2 vliegtuigen in de Twin towers kn NY.
Terug naar de kamer, de laatste spullen inpakken en vervolgens checken we uit.

Foto 1 kamer 310

foto 2 kamer 310 Hilton Tampa

Foto 3, kamer 310 Hilton Hotel, Tampa
De shuttle bus van het hotel brengt ons terug naar de luchthaven waar de Car Rental is.
We skip the line, door naar de parkeergarage waar onze auto klaar staat.
Deze vakantie een rode Ford Mustang Cabrio!!

Cabrio bij Alamo
Nadat we geinstalleerd zijn in de auto( het had even wat voeten in de aarde, stoel- en navigatie intelling) , de koffer en de tas passen beide in de kofferbak.
Met de kap open rijden we rond 10:30 uur richting het noorden, richting het Madison Blue Spring State Park.
Na 2 uurtjes stoppen we even in de middle of nowhere voor een plasstop in de vrije natuur en doen de kap dicht.
Het is toch wel heel erg warmen we hadden ons natuurlijk niet ingesmeerd.
Dus beter even zo.

We stoppen voor een lunch bij Cracker Barel, we bestellen allebei een salade.

cb

Vervolgens rijden we door naar Madison Blue Water State Park.

Na $ 5,- betaald te hebben mogen we doorrijden, het is er heel rustig. Er staan maar een paar andere auto’s. Het is er prachtig, het water is best koud. Dennis gaat toch het water in!

Sp1

Sp2

Sp3

Na ongeveer een uur rijden we door naar de B&B in Monticello in een prachtig oud huis uit 1872. De kamer is prima, met een heel hoog bed. En de badkamer is een beetje uit die tijd. 😀

Bb1

Na een wijntje van het huis, aanvankelijk buiten, maar te heet. Gaan we toch naar binnen. Op aanraden van de gastvrouw gaan we eten bij Cafe Rev. We bestellen allebei ( alweer )een hamburger met frietjes 🍔 het smaakt heerlijk. Na nog geen  3 kwartier staan we weer buiten. Na nog wat boodschappen bij Dollar General gedaan te hebben, gaan we terug naar de B&B.

We proberen nog even buiten te zitten, maar dat lukt niet door de muggen. Op de kamer lekker douchen, het blog schrijven, Glennis Grace kijken bij AGT en nog ff lezen.

It was again a beautiful day!! 🇺🇸🍔☀️