🇺🇸 Dag 12 - Zon & Zee, donderdag 20 september 2018

20 september 2018 - Panama City Beach, Florida, Verenigde Staten

We worden rond 8.30 uur wakker en gaan beneden ontbijten. Ruime keuze èn goede koffie! Buiten op het terras, nog in de schaduw gelegen, genieten we ervan met uitzicht op zee. Bij de receptie gevraagd wat de bedjes en parasols kosten: $ 40,- per dag. Nou laat maar 🙂 Na op onze kamer ons omgekleed te hebben, gaan we lekker bij het zwembad liggen. Als we de zee in willen hoeven we alleen maar een trapje af en staan we op het strand.
Dag 12 Strand 1 Dag 12 Strand 2
Als we net geinstalleerd zijn op de bedjes, een lekker rusig plekje, blijkt er aan ons voeten eind een geluidsbox te staan. Het is ff wennen, staat best hard. Maar is ok. Vanaf 12.00 uur is er de hele middag live muziek! Ook leuk!

Er zijn 2 zwembaden, een gewoon niet zo diep bad en een “lazy river”. Waar je lekker kan dobberen op een zwemband en je met de stroom meegaat. Heerlijk relaxed. We gaan 2x de zee in en verder liggen we heerlijk op ons bedje te lezen. Af en toe gaat er een straaljager voorbij met bijbehorend geluid, prachtig! Naast onze ligbedden staat een lounch set met parasol, daar eten we onze lunch.
Dag 12 zwem 1 Dag 12 zwem 2 Dag 12 Zwem 3 Dag 12 Zwem 4 Dag 12 Lunch Dag 12 Lees
Echt een dag tot bijna 19.00 uur genieten van het prachtige weer! Dan naar de kamer om te douchen en stappen daarna in de auto en rijden 10 minuten, met open kap, naar restaurant Longhorn voor een steak.
Dag 12 Dinner
Daarna nog even naar Marshalls Ross en Walmart. 🙂🙂🙂

Terug op de kamer ruiken we een soort brandlucht, Dennis maakt melding bij de receptie en 5 minuten later staat de technische man al voor de deur. De airco unit moet vervangen worden, dit is gelukkig met 10 minuten al gebeurd. Daarna met een bakkie koffie ( het is 22.45 uur ) in het maanlicht lekker zitten op ons balkon!

Morgen weer zo’n dag! 🇺🇸☀️🏝

1. Debbie:
    21 september 2018
    Wat onzettend leuk om zo mee te lezen.
    Volgens mij hebben jullie een top vakantie...