🇺🇸 Dag 13 - Nog zo’n dag!! Vrijdag 21 september 2018

21 september 2018 - Panama City Beach, Florida, Verenigde Staten

Al heel vroeg wakker met oorpijn! Lichte paniek slaat toe met vorige keer nog in mijn achterhoofd. Dennis is ook wakker voor 7.30 uur, we besluiten te vragen bij de receptie met welke dokter zij samenwerken. Bij de receptie aangekomen, lijkt het wel of we de eerste zijn die naar een dokter vragen. Maar ze gaat op zoek op internet 😬 en geeft ons een adres vlak bij het hotel. Eerst maar even ontbijten met bagels, pannekoeken en koffie.

Om 8.30 uur zitten we in de auto maar bij aankomst blijkt de kliniek voor 2 dagen gesloten te zijn 😬. Op internet op zoek naar andere arts, gelukkig gauw gevonden. Bij de Walmart op het terrein.

Bij binnenkomst is de wachtkamer leeg 🙂 en melden we ons bij de receptie, we moeten ons registeren ( 8.57 uur ) en geven aan waar we voor komen. We moeten een aantal formulieren invullen en met legitimatiebewijs weer inleveren. En dan eerst betalen, alleen voor het consult: $ 175,-!! Dan weer ff wachten en ff later worden we door de verpleegster naar binnen geroepen. Eerst wegen, bloeddruk en hartslag meten, standaardprocedure hier. Dan naar een kamertje gebracht weer allerlei vragen beantwoorden en dan wachten op de dokter. Die komt even later en hij kijkt in mijn oor en ziet idd rode gehoorgang. En schrijft anti-biotica en oordruppels voor.

En hij gaat weer, we ontvangen de rekening en het recept. We staan weer buiten om 9.40 uur, het heeft dus zo’n 3 kwartier geduurt, van welke we de dokter misschien 3 minuten maximaal gezien hebben.Bij de Walmart zit een apotheek. Dus weer naar de Walmart!  Geven het recept af via 2 loketten en moeten een half uur wachten. Dan maar de Walmart in, we besluiten onze lunch hier te halen. We willen crackers met kaas en gaan op zoek naar de crackers en na even zoeken vinden we Wasa crackers!

Dag 13 Wallmart 2 Dag 13 wallmart 1

We vinden nog een Wranglers spijkerbroek voor Dennis, ons half uur wachttijd goed besteed 🙂. Dan de medicijnen ophalen, ook weer via 2 lokettenen ff afrekenen: $ 78,-. Gelukkig hebben we een reisverzekering 🙂

Gauw terug naar het hotel. Medicijn genomen en oor gedruppeld. Om 11.00 uur liggen we weer bij het zwembad! Gelukkig dat we zo vroeg op waren! Het weer is wel wat minder dan gisteren. Af en toe een grote grijze wolk waar wat regen uitvalt, maar ff schuilen onder de parasol.

Dag 13 Weer 4 Dag 13 Weer 2 Dag 13 Weer 1

Het is wel 30 graden, dus heerlijk! ☀️🏖 En in de middag hebben we weer live muziek, een duo. Heerlijk! 🎷🎤🎼 Het gaat och wat vaker regenen en we moeten zelfs even naar de kamer, de lucht wordt echt heel donker, zwart bijna.
Gelukkig klaart het weer op en zitten we tot zonsondergang tot zo rond 19.00 uur nog lekker op een bedje bij het zwembad. Ondertussen op internet gekeken voor een restaurant, ook gevonden.

Dag 13 dinner
We gaan douchen en rijden eerst nog even langs Marshalls, ik heb daar gisteren een tas gezien van MK, die ik toch wel wilde hebben. En echt ik ben aan een nieuwe toe, de oude is stuk!! 😀 Daarna rijden we naar het restaurant Runaway Island, eigenlijk ook dezelfde weg als waar ons hotel is. Het is er erg druk, goed teken en er is een zanger! We kunnen gelijk plaats nemen aan een tafel en worden gelijk bediend. We nemen allebei een pasta met garnalen en kreeft, heerlijk! Na afloop blijven we nog even luisteren naar de zanger, heel leuk.

Dag 13 zon 1 Dag 13 zon 2

Rond 21.45 uur gaan we terug naar het hotel, blog schrijven en heerlijk zitten op ons balkon met een bakkie lekkere koffie en nog ff lekker relaxen. Met de oorpijn gaat het ook beter, ik ben voorzichtig optimistich 🙏🙏🙏🙏

Het einde van de vakantie nadert, morgen terug naar Tampa!

Dag 13 naar tamap Dag 13 naar tampa

1. Ineke:
    22 september 2018
    Dat is inderdaad schrikken, niet leuk, hoop dat de pijn meevalt.
    Vooral als je gaat vliegen.
    Sterkte💕.
    Gelukkig een gezellige dag gehad.