🇺🇸 Dag 14 - Terug naar Tampa, zaterdag 22 september 2018

22 september 2018 - Wesley Chapel, Florida, Verenigde Staten

Het ☀️ schijnt weer, een strak blauwe lucht, jammer dat we al weer gaan! 🙂 En we zijn weer vroeg wakker! Op zich fijn, want we hebben nog een flinke reis te gaan vandaag! Om 7.15 uur al aan het ontbijt, pannenkoeken voor mij en voor Dennis geroosterd brood met scrambled eggs met bacon. En natuurlijk een lekker bakkie koffie.

Voor het ontbijt al uitgechecked en kunnen dus vanuit onze kamer rechtstreeks naar de parkeergarage. Wat was het heerlijk hier! Hebben er echt van genoten van ff niets 🏖☀️🕶👜

Dag 14 Onderweg 1 Dag 14 onderweg Dag 14 Route 1 Dag 14 Rout3
Precies om 8.00 uur rijden we weg, het is 593 km, 5 1/2 uur rijden en verwachte tijd van aankomst 14.30 uur. Daar zit wel een uur tijdverschil in, we gaan straks een uur vooruit. Na bijna 1 1/2 uur rijden gaan we inderdaad een uur vooruit. En is het 10.30 uur! En dan nog 5 miles te gaan en dan rijden we (eindelijk) op de Interstate 10. Dat schiet voor het gevoel toch meer op 🙂! Nog 453 km te gaan.

Alleen onderweg even getankt en tegelijk een sanitaire stop gehouden, komen we
op de verwachte tijd van 14.30 uur aan! We zitten in weer in het Holiday Inn & Suites in Wesley Chappel, we hebben kamer 307. We ziiten bijna schuin aan de overkant van de Tampa Premium Outlets. We gooien onze spullen af en gaan naar de Outlets!

Shop till you drop!!! 👜💄👟👕 Eerst naar de service balie voor ons kortingsboekje.
En we gaan eers wat eten, late lunch! Op het foodcourt kan je uit van alles kiezen en we gaan voor Oriental Eatery:  rijst met div. groente en orange chicken! Mmmmm 🙂 We slagen goed! En namen ook voor Daan en Noa het één en ander mee ❤️. Onder andere div. boxershorts, t-shirts, sportschoenen en een mooie tas! Helemaal blij!! 😀

Alleen weigert af en toe mijn bankpas ( wel genoeg saldo! 🙂), gelukkig doet de credit card het wel. 😀😀😀 Rond 18.00 uur zijn we klaar! Dat is snel gebeurd! En drinken we bij Starbucks wat, Dennis een koud sapje en ik neem een Frappucino.

Dan stappen we weer in de auto om naar de Mall te gaan, waar we ook de 1e dag waren. De circel is nu rond. Waar de favoriete winkel zit, Sephora, van Noa en waar The Cheesecake Factory zit.Het is een half uurtje rijden en rijden met open kap. Nu heerlijk! Gelijk wat foto’s gemaakt van Dennis in de cabrio. 😀🏎
Dag 14 Auto
Sephora wel gevonden, maar..........
We gaan daarna naar The Cheesecake Factory, ondanks dat het heel druk is, hebben we meteen een tafel. We willen graag buiten zitten en hebben een tafel naast de ingang van het restaurant, dus ook heerlijk mensen kijken. Dennis bestelt Orange Chicken en ik bestel een Tuna Poke. Heerlijk!!! Als toetje bestellen we één Original Cheesecake, maar die laten we boxen en nemen het mee naar het hotel. Voor bij de koffie straks.
Dag 14 Ccf 1 Dag 14 Ccf 2 Dag 14 Ccf 3
Om 22.00 uur zijn we terug op onze kamer. We halen de 3e tas tevoorschijn en pakken en herpakken onze koffer en tassen. Het past weer!! Daarna aan de koffie met ons stuk Cheeseecake. Zooooo lekker!! 🍰
Dag 14 Kamer
Daarna heerlijk douchen, blog schijven en relaxen! En met mijn oor 👂 gaat het gelukkig goed, de medicijnen helpen 😀

Morgen de allerlaatste dag en de thuisreis!

1. Michel:
    23 september 2018
    Jammer dat jullie reis bijna afgelopen is. Ik heb erg meegenoten van jullie avonturen !
    jullie hebben weer heel veel gezien en heerlijk genoten van al dat moois en lekkers !
    Enjoy your last day in the States ! See you soon !
  2. Ineke:
    23 september 2018