🇺🇸 Dag 11 - Reisdag, woensdag 19 september 2018

19 september 2018 - Panama City Beach, Florida, Verenigde Staten

Om 8.00 uur gaat de wekker!
We hebben heerlijk geslapen en zijn een beetje bijgetrokken.
Eerst naar beneden voor ontbijt, ook gratis.
Maar hier is het wel goed en de koffie is ook prima!
We kunnen er tegen er weer tegen!
dag 11 Route dag 11 Car dag 11 Car 2
Om 8.30 uur vertrekken we!
Een lange reisdag te gaan: 770 km!!
Verwachte tijd van aankomst 16.00 uur.
Rond 10.00 uur rijden we de staat Alabama in en verlaten we dus Tennessee.

Wat opvalt als je onderweg bent, is dat de vrachtwagens ook hard rijden. Ook van die grote combinaties, tankwagens of speciaal vervoer. We zijn al menig keer door een vrachtwagen ingehaald.
De maximum snelheid is op de snelwegen 70 miles, wij denken dat dat ook geldt voor vrachtwagens. Soms wel beangstigend, vooral als ze naast je rijden en je rijdt een heuvel af.
dag 11 en route 1 dag 11 en route 2 dag 11 en route 3
En gedoe met radiozenders. Wij zijn veel op zoek naar een goede zender. Of hebben helemaal geen ontvangst.
Vaak als je er één gevonden hebt, begint het ff later weer te storen.
Weer draaien aan die knop...... 📻 🙂

Halverwege de reis gaan we de snelweg af, het is 12.30uur.
Tijd om te tanken, plassen en lunch.
Lunch en nog wat andere dingen 😀, wat is het een heerlijke winkel!,
halen we bij Walmart.
We eten eerst ons yoghurtje op en later onderweg ons stokbroodje kaas.
Heerlijk!! 🥖🧀

En dan rijden we om 16.45 uur de parkeerplaats op van het Holiday Inn & Suites op Panama City Beach.
En we krijgen kamer 715, 7e etage.
Room with a view, uitzicht op de Golf van Mexico. Geweldig!
We kleden ons gauw om en gaan naar beneden. Eerst een drankje aan de zwembadbar en dan installeren op een bedje.
En als je het gedeelte van het zwembad afloopt, sta je op het strand! Top!!
Gelijk de heldere en warme zee in! Echt genieten.
We blijven nog 2 uur liggen, zelfs als de zon al weg is.
Het is 35 graden.
En eten daarna aan de zwembadbar, steaktaco’s met (alweer 🙂) omdat het zo lekker is een glas Sangria.
dag 11 Hotel 3 dag 11 kamer dag 11 Hotel 1 dag 11 hotel 2 dag 11 Hotel 5 dag 11 Zon onder 1 dag 11 Zon onder 2 Dag 11 dinner
Daarna eerst langs receptie om nog een nacht bij te boeken, blijven nu tot en met zaterdag hier, 3 nachten dus.
Daarna lekker douchen, blog schrijven en foto’s plaatsen en nog heerlijk relaxen!